Transportkjøpere

For deg som ønsker å bestille og spore alle forsendelser i ett og samme system.

Som transportkjøper har du ofte mye transportrelatert informasjon å administrere. Det er kontakter til transportører, leverandører og kunder, ulike adresser, kundenummer, overvåking av transport og mye mer. Vi tilbyr deg en enklere måte å håndtere alt dette. Med et TA-system kan du raskt, enkelt, og effektivt administrere alt arbeidet relatert til din transport.

Hvorfor integrering i Unifauns leveringsstyringssystem?

Unifaun Delivery Management-systemet gir deg full kontroll over alle transportene dine. Systemet lar deg, som selger fysiske produkter i nettbutikken din, bare håndtere det faktum at de faktisk blir transportert til kunden din. Du kan få tilgang til alle transportdokumentene du trenger, spore pakkene under transport, og også bruke en rekke andre funksjoner som varsling, returadministrasjon, etc.

Mange bedrifter jobber i Delivery Management-systemet manuelt. Dette betyr at all informasjon som kjøperen gir deg ved kassen, må man manuelt fylle ut i et annet system. Med en integrering vil du bli kvitt denne unødvendige jobben. Ved hjelp av integrasjonsmodulen mellom Abicart og Unifauns ulike Delivery Management-systemer, skjer alt automatisk!

Integrasjonsmodulen støtter

  • Unifaun Online (forsendelser med over 100 transportører)
  • Pacsoft Online (kun transport med PostNord)
  • DHL Multishipping (kun transport med DHL)

Hvordan kommer jeg i gang?

Velg Delivery Management-systemet som du vil integrere mot (se knapper til høyre).

Vil du også ha en nettbutikk?

Abicart er helt gratis i hele prøveperioden. Du betaler først når du er klar til å lansere din nettbutikk. Og det er billig i tillegg.

Start en nettbutikk